Sivut

torstai 22. syyskuuta 2011

Kahdeksan pientä yksityiskohtaa minusta

Kiitos Pienelle Linnulle söpösestä tunnustuksesta jonka sain jo aikaa sitten :)
Kyl vaan lämmittää pientä sydäntä syyssateiden keskellä!

Kiitos!


Aloin tekemään listaa blogeista, joille haluaisin tunnustuksen antaa eteenpäin, mutta päätin luopua ajatuksesta. Minulle tärkeitä blogeja vain yksinkertaisesti on NIIN paljon, etten niistä kahdeksaa pysty/ halua rankata.
Mutta kahdeksan asiaa piti itsestään paljastaa...

Mennään nyt niillä perjantaiaamun kunniaksi!

1. Olen mestari koukkuuntumaan kaikkeen.
Peleihin, elokuviin, kirjoihin, ihmisiin, ristikoihin, facebookkiin, blogailuun... mihin nyt vaan voi koukussa olla!
Yhden kesän olen ollut koukussa jopa Lego Star Warsiin...Kukaan muu äiti kuulema ei...lapset valistivat.

2. Kiinnyn ihmisiin ja ystävyyssuhteeni ovat elinikäisiä. Silti olen tolkuttoman huono pitämään yhteyttä, mutta "ens kerralla jatketaan siitä mihin jäätiin" vaan sopii ajatusmaailmaani.

3. Tykkään kaikesta kauniista ja sisustamisesta, mutta kotona olen pikkuisen (?) boheemi ja huoleton näiden järjestysasioiden kanssa ;)

4. Mulla on krooninen vauvakuume ja olen hyväksynyt sen.
Se ei vain parane, joten sitä on turha yrittää lääkitä.

5. Tajusin juuri, että olenkin VASTA 32- vuotta. Luulin, että 33...
Siinä on vissi ero!

6. Olen joskus liiankin kiltti.

7. Kahvi saa minut sekopäiseksi.

8. Olen kynttilöiden ketjupaolttaja ympäri vuoden.


Mukavaa perjantaita!!!


2 kommenttia:

  1. Ja voin kertoa tuon kaiken olevan niin totta.

    "Hei, älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot."

    Koska pidän juuri sellaisesta ystävästä. Sielunsiskosta. ♥

    VastaaPoista